Pulzar


Kövess minket!

Művész

Evil Nine

Evil Nine

Nem gonoszok, és csak ketten vannak, de amellett, hogy nem igazolják random választott, mégis jól hangzó nevüket, Tom Beaufoy és Pat Pardy nem okoznak csalódást.

Legalábbis akkor nem, ha szereted a különlegesen egyedi hangzást, amely kibújik a kategóriák alól és az eddigi összes lemezükön megmutatkozik, stimulálva mind az agyat, mind a lábakat .

Tom és Pat 1998-ban egyesítették erőiket, és a minőségi DJ/Producer duót hamarosan felfedezte Adam Freeland, aki le is szerződtette őket a Marine Parade-hez. Azóta kiadványaik újítókként különböztették meg az Evil Nine-t, akik nem hajlandóak beolvadni egy színtérbe sem. Számukra a zenének a puszta "zúzásnál" többről kell szólnia. Zenei ízlésüket különböző hatásokból összegyúrva - hip-hop, punk, electro, dancehall, post punk, garage rock, techno és krautrock – megteremtenek egy eredeti minimalizmust, amely tömve van érzésekkel.

Az Evil Nine az ILS – a Carling reklámjában hallható - „Music" című számának remixében fektette le hitvallását, ami eleinte felbosszantotta a puristákat, felizgatta a mindenre nyitottakat, és eszeveszett ugrálásra és pogózásra késztette a diszkókban a tömegeket. Következő remixsikereik olyan előadók munkáiból születtek, mint a Pet nevű krautrock-zenekar, az U.N.K.L.E, Moby, Timo Maas, Santos, a Future Funk Squad, Will Saul és a jó öreg Freeland.

Az Evil Nine első, "You Can Be Special Too" című albumáról megjelent harmadik kislemez, az Aesop Rock-kal közösen szerzett "Crooked" időtlen klaszikussá vált, és meghatározta hangzásukat - felemelő és szomorkás dallamok nyers, koszos alapokra helyezve, egy pici tisztelgéssel a nosztalgia felé. Ennek folytatása, a Juice Aleem vendégszereplésével készült "Pearlshot" a mai napig iskolapéldája a hip-hop és a tánczene összekeverésének.

A "You Can Be Special, Too" című lemezt egyformán szánták a diszkókba és otthoni hallgatásra - jó képet fest Pat és Tom erős hip-hop- és rock-befolyásoltságáról, valamint arról a szándékukról, hogy széles rétegeknek szánják muzsikájukat.

Estjeiken, melyeken alkalmanként olykor 7000 ember is jelen volt már az Egyesült Államokban, Ausztráliában, Európában, Japánban, Hong Kongban Thaiföldön, Kínában, és számos más helyen. Rezidensek a híres londoni Fabric klubban, és a szakma és a közönség örömére nemrégiben kiadták "Fabric Live" című válogatásukat, melyen remekül bizonyítják képességüket a stílusok ötvözésére.

Mivel a visszafogottság helyett szeretnek több vasat is egyszerre a tűzben tartani, a sajtó és a közönség eredményeiket az elfogadhatatlan és a zseniális között értékeli - és nekik pontosan így a jó. Evil Nine-ék nem félnek attól, hogy egy-két embert felbosszantsanak folyamatos kísérletezésükkel, ha az eredmény valami progresszív, friss dolog lesz. Az album második kislemezére, az energikus "Restless" című számra érkezett reakciók egyöntetűen pozitívak voltak. A ragga ének és a rockos gitárok szíven találták azokat, akik megunták már az egy kaptafára készült számokat - egyszerűen nem hasonlítható semmihez. A brit rádióban olyanok játszották, mint Zane Lowe, Pete Tong, Annie Nightingale, Steve Lamac, John Peel, XFM és Kiss.

Noha Tom és Pat valójában két szerethető arc (és nem a vérengző csapat, akikre a nevük hallatán gondolunk), a The Independent magazin szerint, ha együtt valósítják meg zenei elképzeléseiket, akkor "ráznak, mint az ipari áram".

Az utóbbi időkben a srácok vadonatúj "live band"-jük összeállításával és turnéikkal (egyelőre még csak DJ show-k) foglalkoznak, de nem hallgathajuk el azt a fontos információt sem, hogy nyáron megjelenik a már régóta vár albumuk is. Ebből egy számot már elcsíphettek a szemfülesebb rajongók, Adam Freeland márciusi Essential Mix-ében.

https://soundcloud.com/evilnine

Archív partyajánlók

Zenei stílusok

  • Breaks

  • Electronica

    Maga az elektronikus hullámokkal történő hangtovábbítás Alexander Graham Bell ötlete.
  • Breakbeat

    Minimalisztikus jellegű. Jellegzetes vonása a 3/4-es ütem.
  • Techno

    Az első időszakban általában a Roland TB303/TR808 / TR909 dobhangmintákból egyszerű 4/4-es lábdobbal, és az első analóg szintetizátorokkal majd virtual analog hangszerekkel készítették a művészek ilyen stílusú zenét.

Ajánlott letöltések

  • [2012-01-16] Collective Machine - January 2012

     Collective Machine January 20121.Jose M & Taco Man-From Apes To Humans (Original Mix) The Room 2.Kenny Ground-Sugar (Dj Max Remix) Elegant Bit 3.Smoke Sykes-Full Of Life (Hollen Remix) Variante Music 4.DJ Wld-For Your Play (Original Mix) Jonk Records 5.Alex Gori-Arumba (Original Mix) Diva Records 6.Todd Terry and Davide Benedetti-You Can't Do This (Original Mix) Cadenza 7.Ron Costa-Crackhouz (Original Mix) Monique Spéciale 8.Hollen-Cuano El Ritmo (Maximiljan Remix) Prospect Records 9.Matt Klast & Sebastian Diossa-Malecom (Original Mix) Attary Records 10.DJ Wld-For Your Play (Danny Serrano Remix) Jonk Records 11.Ahautzab-Dance Everybody (David Glass Midnight Remix) Prospect Records 12.Filsonik-Tamur (Original Mix) Desolat 13.Hollen-Frankus (Collective Machine Remix) Potobolo Records 14.Jairo Delli-BB Music (Dubtechie Remix) Six Sound Records 15.Hollen & Collective Machine-Junction (Original Mix) Unsigned 16.Collective Machine-Mr X (Original Mix) Monique Spéciale 17.Collective Machine-Rollercoaster (Original Mix) Monique Spécialewww.facebook.com/Collectivemachine
  • [2004-01-20] 2003.05.09. Beszélgetés #3

    23 perc, 14 Mb

Ajánlott rádiók

© 2001–2018 Pulzar | Elérhetőségek | Médiaajánlat | Oldaltérkép | Logó