Pulzar


Kövess minket!

Két kategóriában is nyert az A38 Hajó a Kreatív magazin Mediadesign díjátadóján

Médiaportfólió kategóriában Arany, márkázott online tartalom kategóriában Ezüst elismerést kapott.

A magyar reklámszakma egyik fontos médiuma, a Kreatív magazin hatodik alkalommal hirdette meg a Mediadesign versenyt, amelyre weboldalakat, mobilapplikációkat, tévéműsorokat, magazinokat, kiadványokat és tartalomalapú marketingmegoldásokat vártak a szervezők. A döntőbe 40 nevezett munkából 22 jutott shortlistre, köztük az A38 Hajó két anyaga: a hajó 2018-ban teljesen megújult médiaportfóliója, illetve márkázott online tartalom kategóriában a hajó négy YouTube-csatornája. Az október 25-i díjkiosztón az előbbinek Arany, az utóbbinak Ezüst díjat adott a neves szakemberekből álló zsűri. Mindkét anyag kategóriagyőztes lett. Az A38 Hajó harmadszor nyer a Mediadesignon: 2013-ban az integrált kategóriában győzött a jelenlegit megelőző médiaportfóliójával, 2015-ben pedig a legjobb stúdióberendezés kategóriában lett első frissen épült Panorámastúdiójával.

A Kreatív által hatodik alkalommal megszervezett Mediadesign célja, hogy megtalálják és díjazzák a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Emellett felhívják a figyelmet arra, hogy a média világában mennyire fontos szerepe van a felületek vizuális összképének, legyen szó weboldalakról, alkalmazásokról, tévéműsorokról, magazinokról és más nyomtatott kiadványokról.

Médiaportfólió kategória ARANY díj: Az A38 Hajó médiaportfóliója

Az idén 15 éves A38 Hajó két kategóriában indult. Az egyik a médiaportfólió kategória volt (ennek megfelelőjét, az "integrált kategóriát" az A38 Hajó 2013-ban már megnyerte egyszer). Az elmúlt másfél évtized alatt az A38 Hajó látványosan kinőtte kereteit, és a korábbi koncerthelyszínből igazi multifunkciós, kortárs kulturális központ, televíziós gyártási bázis, tudásmenedzsment hub, képzési intézmény lett. Ez a szerteágazó tevékenység 2018-ra már erősen meghaladta az A38 Hajó kialakult arculati-kommunikációs kereteit, ezért a kommunikációs struktúra és a médiaportfólió megújítására volt szükség.

Éppen ezért ebben az évben az A38 Hajó arculata jelentősen átalakult és megújult: új logó és ebből kialakított, egységes logócsalád, új betűtípus, a szerteágazó kommunikációs igényekhez alkalmazkodó, megújított hordozók, a közösségi média felületeihez erőteljesebben alkalmazkodó arculati megoldások, a felhasználói szokások változásait követő, újratervezett, reszponzív honlap és szintén újratervezett programmagazin alkotják a médiaportfólió legfontosabb elemeit.



"B" főkategória - Tartalomalapú marketingmegoldások EZÜST díj: Az A38 Hajó Youtube-csatornái

Ehhez kapcsolódik a másik, a márkázott online tartalom kategória shortlistjére egyedüliként felkerült pályázat is: az A38 Hajó az elmúlt másfél évtizedben óriási méretű kulturális archívumot épített fel. Több mint kétezer koncertről, fellépésről, előadásról készült egyrészt professzionális televíziós felvétel és dokumentáció, másrészt ezekhez kapcsolódó háttérinterjú, művészi életművet áttekintő retrospektív beszélgetés. Ezeknek közönséghez való eljuttatása kiemelt feladat.

Éppen ezért az A38 Hajó promóciós működése nagyon összetett tartalommarketing tevékenység. Az A38 Hajó programmagazinja, blogja, honlapja és közösségi média csatornái a programok promóciójához kapcsolódó tartalmak elsődleges hordozói. Ezzel párhuzamosan a hatalmas méretű, több mint kétezer koncertből álló archívum és az állandó, heti többszöri televíziós felvétel folyamatos tartalmi utánpótlást biztosít. Ennek kiemelkedően fontos tartalommarketing-felülete az A38 Hajó négy, műfajilag tudatosan szegmentált YouTube csatornája. Ezek a csatornák: A38 Vibes (pop, rock és populárisabb, könnyedebb elektronikuszenei produkciók), A38 Rocks (rock, metál, punk és hardcore, keményzenei produkciók), A38 World (világ- és népzenei produkciók), illetve A38 Free (jazz és kísérleti produkciók).

A négy csatornán jelenleg playlistekbe rendezve több mint ötszáz koncertről található több mint 5500 (ötezerötszáz!) koncertvideó. Az ötezer videót közel negyvenezren osztották meg és a csatornák összesített megtekintési ideje jóval túl van a húsz éven. Az A38 Vibes csatorna össznézettsége tól van a kétmillión.

Az A38 Hajó YouTube-csatornáinak célcsoportja jóval tágabb, mint maga a hajó célközönsége, hiszen itt a tartalommarketing feladata, hogy organikusan és nagy volumennel szólítsa meg a külföldi közönséget is (nemrég a nemzetközileg is elismert zeneipari médium, a Pitchfork is használt koncertfelvételt egy Julee Cruise-ról készült cikkéhez). A cél ebben az esetben a márkaismertség növelése, illetve annak az alapvető üzenetnek az eljuttatása, hogy az A38 Hajó Budapest és Közép-Európa egyik legváltozatosabb programot kínáló kulturális-zenei központja és koncertfelvétel archívum birtokosa.

Youtube csatornák:

A38 Vibes

A38 Rocks

A38 World

A38 Free

Még több Friss

  • Jay Lumen az Amsterdam Dance Eventen: ismét zajos siker

    Jay Lumen ismét hatalmas sikert aratott az ADE (Amsterdam Dance Event) rendezvényén. Lassan már szinte tradíciónak számít, hogy évről-évre rendszeres meghívottja az ADE hivatalos nyitó bulijának a legendás Panama klubban. Ezúttal is remek visszhang és jelentős sajtófigyelem kísérte a szettjét.
  • Három tesztbuli és végre hivatalosan is megnyit az új Cinema Hall!

    Tavasz óta vártuk a napot, hogy megnyissa kapuit a város legújabb Cinema Hallja, de októberben már élőben megtapasztalhatjuk!
  • Több tízezren élvezték a zenét a Budapest Music Expón

    Véget ért tegnap kora este a 13. Budapest Music Expo. A Hungexpo G és F csarnokában három napon keresztül szólt a zene. Rengetegen érkeztek a rendezvényre azért, hogy kipróbálhassanak hangszereket, megnézzenek bemutatókat és rész vegyenek szakmai előadásokon. A Budapest Music Expóra több tízezer ezer ember látogatott ki.
  • Szakadj ki a komfortzónádból!

    Az Akvárium Klub idén is a CAFé Budapest egyik helyszíneként vesz részt az október 5–21. között tartó programsorozaton. Ennek keretében érkezik a klubba október 9-én az elképesztő zenei tehetséggel megáldott Masego, október 5–7. között vár találkozások és felfedezések fesztiválja, a Budapest Ritmo, október 8-tól pedig kortárs, underground koncertsorozattal indul a Downtown Café.
  • Koncertek, szakmai kurzusok és élménydobolás a Budapest Music Expón

    Az eddigi legszínesebb programkínálattal várja az érdeklődőket október 5-től 7-ig a Budapest Music Expo a Hungexpo F és G csarnokában. A kiállításra 14 zenei oktatási intézmény települ ki, továbbá 93 ingyenes szakmai kurzust látogathatnak meg a jelenlévők. Rengeteg hangszerbemutatót és koncertet lehet megtekinteni. Fellép többek közt Petruska András, a Herrer Sára & The Mary Popkids Acoustic, a Belmondo és a Blahalouisiana. Az expo ingyenesen látogatható.
  • Sorra vonultatja fel a világsztárokat az Akvárium Klub

    Újra itt az ősz, azaz indul a budapesti klubszezon. Az Akvárium Klub elképesztően erős nevekkel rukkolt elő az őszi-téli időszakra, mind elektronikus zenei vonalon, mind élőzenében világszínvonalú fellépők köveik majd egymást a színpadokon. Emellett idén is a klub ad otthont a CAFé Budapest egyes programjainak, köztük a Budapest Ritmo-nak, illetve itt tartják majd a BUSH záró buliját is.
  • Háromnapos fesztivállal zárja hetedik évadát a Budapest Park

    A Kapuzárási Piknik névre keresztelt eseménysorozat fellépői közt ott van az idén egyetlen önálló parkos koncertjét adó Ganxsta Zolee, az ultramenő táncosokkal és dívákkal kiegészülő Brains, illetve az 2018-as év utolsó budapesti koncertjét adó Punnany Massif.
  • Rengeteg előadással bővül idén a Budapest Music Expo

    Ezúttal is gigantikus méretekben, de még erősebb szakmai és oktatási programmal, előadásokkal várja az érdeklődőket a Budapest Music Expo október 5-től 7-ig a Hungexpo területén. A 18.000 négyzetméter területű rendezvényen több tízezer hangszer kipróbálható, lesz rengeteg koncert és hangszerbemutató. Fellép a Megadeth dobosa, Dirk Verbeuren is. Az expo ingyenesen látogatható.
  • Jay Lumen újra a Drumcode kiadónál

    Jay Lumen legfrissebb szerzeményével ismét visszatér a lassan második otthonának nevezhető Drumcode kiadóhoz. A dal szeptember 10-én jelenik majd meg és elérhető lesz mind digitális, mind vinyl formátumban.
  • LUPA éjjel-nappal

    Hagyományteremtő hétvégével várja a vendégeit Budapest tengerpartja, a Lupa, augusztus 24-25-26-án. Lesz éjszakai fürdőzés, családi öbölátúszás, éjszakai SUP túra, koncert és megannyi más, izgalmas program.

© 2001–2018 Pulzar | Elérhetőségek | Médiaajánlat | Oldaltérkép | Logó