Pulzar

Két kategóriában is nyert az A38 Hajó a Kreatív magazin Mediadesign díjátadóján

Médiaportfólió kategóriában Arany, márkázott online tartalom kategóriában Ezüst elismerést kapott.

A magyar reklámszakma egyik fontos médiuma, a Kreatív magazin hatodik alkalommal hirdette meg a Mediadesign versenyt, amelyre weboldalakat, mobilapplikációkat, tévéműsorokat, magazinokat, kiadványokat és tartalomalapú marketingmegoldásokat vártak a szervezők. A döntőbe 40 nevezett munkából 22 jutott shortlistre, köztük az A38 Hajó két anyaga: a hajó 2018-ban teljesen megújult médiaportfóliója, illetve márkázott online tartalom kategóriában a hajó négy YouTube-csatornája. Az október 25-i díjkiosztón az előbbinek Arany, az utóbbinak Ezüst díjat adott a neves szakemberekből álló zsűri. Mindkét anyag kategóriagyőztes lett. Az A38 Hajó harmadszor nyer a Mediadesignon: 2013-ban az integrált kategóriában győzött a jelenlegit megelőző médiaportfóliójával, 2015-ben pedig a legjobb stúdióberendezés kategóriában lett első frissen épült Panorámastúdiójával.

A Kreatív által hatodik alkalommal megszervezett Mediadesign célja, hogy megtalálják és díjazzák a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Emellett felhívják a figyelmet arra, hogy a média világában mennyire fontos szerepe van a felületek vizuális összképének, legyen szó weboldalakról, alkalmazásokról, tévéműsorokról, magazinokról és más nyomtatott kiadványokról.

Médiaportfólió kategória ARANY díj: Az A38 Hajó médiaportfóliója

Az idén 15 éves A38 Hajó két kategóriában indult. Az egyik a médiaportfólió kategória volt (ennek megfelelőjét, az "integrált kategóriát" az A38 Hajó 2013-ban már megnyerte egyszer). Az elmúlt másfél évtized alatt az A38 Hajó látványosan kinőtte kereteit, és a korábbi koncerthelyszínből igazi multifunkciós, kortárs kulturális központ, televíziós gyártási bázis, tudásmenedzsment hub, képzési intézmény lett. Ez a szerteágazó tevékenység 2018-ra már erősen meghaladta az A38 Hajó kialakult arculati-kommunikációs kereteit, ezért a kommunikációs struktúra és a médiaportfólió megújítására volt szükség.

Éppen ezért ebben az évben az A38 Hajó arculata jelentősen átalakult és megújult: új logó és ebből kialakított, egységes logócsalád, új betűtípus, a szerteágazó kommunikációs igényekhez alkalmazkodó, megújított hordozók, a közösségi média felületeihez erőteljesebben alkalmazkodó arculati megoldások, a felhasználói szokások változásait követő, újratervezett, reszponzív honlap és szintén újratervezett programmagazin alkotják a médiaportfólió legfontosabb elemeit.



"B" főkategória - Tartalomalapú marketingmegoldások EZÜST díj: Az A38 Hajó Youtube-csatornái

Ehhez kapcsolódik a másik, a márkázott online tartalom kategória shortlistjére egyedüliként felkerült pályázat is: az A38 Hajó az elmúlt másfél évtizedben óriási méretű kulturális archívumot épített fel. Több mint kétezer koncertről, fellépésről, előadásról készült egyrészt professzionális televíziós felvétel és dokumentáció, másrészt ezekhez kapcsolódó háttérinterjú, művészi életművet áttekintő retrospektív beszélgetés. Ezeknek közönséghez való eljuttatása kiemelt feladat.

Éppen ezért az A38 Hajó promóciós működése nagyon összetett tartalommarketing tevékenység. Az A38 Hajó programmagazinja, blogja, honlapja és közösségi média csatornái a programok promóciójához kapcsolódó tartalmak elsődleges hordozói. Ezzel párhuzamosan a hatalmas méretű, több mint kétezer koncertből álló archívum és az állandó, heti többszöri televíziós felvétel folyamatos tartalmi utánpótlást biztosít. Ennek kiemelkedően fontos tartalommarketing-felülete az A38 Hajó négy, műfajilag tudatosan szegmentált YouTube csatornája. Ezek a csatornák: A38 Vibes (pop, rock és populárisabb, könnyedebb elektronikuszenei produkciók), A38 Rocks (rock, metál, punk és hardcore, keményzenei produkciók), A38 World (világ- és népzenei produkciók), illetve A38 Free (jazz és kísérleti produkciók).

A négy csatornán jelenleg playlistekbe rendezve több mint ötszáz koncertről található több mint 5500 (ötezerötszáz!) koncertvideó. Az ötezer videót közel negyvenezren osztották meg és a csatornák összesített megtekintési ideje jóval túl van a húsz éven. Az A38 Vibes csatorna össznézettsége tól van a kétmillión.

Az A38 Hajó YouTube-csatornáinak célcsoportja jóval tágabb, mint maga a hajó célközönsége, hiszen itt a tartalommarketing feladata, hogy organikusan és nagy volumennel szólítsa meg a külföldi közönséget is (nemrég a nemzetközileg is elismert zeneipari médium, a Pitchfork is használt koncertfelvételt egy Julee Cruise-ról készült cikkéhez). A cél ebben az esetben a márkaismertség növelése, illetve annak az alapvető üzenetnek az eljuttatása, hogy az A38 Hajó Budapest és Közép-Európa egyik legváltozatosabb programot kínáló kulturális-zenei központja és koncertfelvétel archívum birtokosa.

Youtube csatornák:

A38 Vibes

A38 Rocks

A38 World

A38 Free

Archív partyajánlók

Szervező

  • Kollektíva

    Kollektiva dj- és partiszervező-csapat 2007 tavaszán robbant be a budapesti partiéletbe az első Kollektiva Nights-szal, melyen napjaink egyik legfelkapottabb remixere és BBC Radio One műsorvezetője Kissy Sell Out és a trenddiktáló londoni Durrr estek házigazdája, The Lovely Jonjo vendég-dj-ztek.
  • Chi Recordings

Még több friss

  • Telekom Szelektor 2024

    Újabb tripla válogatáslemezre keresi a Telekom Electronic Beats az ország feltörekvő zenészeit
  • A DJ set és az élőzene találkozása - különleges hibrid műsorral érkezik a Parkba Carl Cox

    Carl Cox neve garancia a bulira. Munkássága megkerülhetetlen, az elektronikus zene úttörője, az acid house veteránja, a techno bajnoka és Ibiza királya. Ezúttal is csavar egyet a potméteren, és egy különleges, hybrid set névre hallgató műsorral érkezik július 12-én a Budapest Parkba, ami ismét egy új szintre emeli a produkciót, ugyanis a DJ set és az élőzenei elemeket vegyíti majd.
  • TÖBB MINT TÍZEZREN FESZTIVÁLOZHATTAK INGYENESEN IDÉN NYÁRON

    A 2023-as év kedvezőtlen gazdasági hatásai jócskán kihatottak a magyarok költési szokásaira is, 96 százalékuk már év elején tervezett bevezetni valamilyen költségkímélő intézkedést, a legtöbben a szórakozásra, kikapcsolódási szántak kevesebb pénzt.
  • Hotelbuli 3.0 - Telekom Electronic Beats

    Hotelbuli 3.0 - Lakatlan balatoni szállodába viszi az év egyik legkülönlegesebb partyját a Telekom Electronic Beats A sci-fibe illő, brutalista Kék-tó Hotelt tölti meg élettel július 15-én a Telekomosok Fesztiváljának következő állomásán.
  • Dzsúdló, Follow The Flow, Necc Party és Techno Beach Festival is lesz hétvégén a Plázson

    Már csütörtöktől beindul a buli a Balaton homokos tengerpartján, hétvégén pedig igazi sztárparádé várható a Plázson. Dzsúdló, a Follow The Flow, az Analog Balaton, Metzker Viktória, Bárány Attila és Nigel Stately csak néhány név a hétvége fellépői közül, míg a Techno Beach Festival külföldi sztárokkal is kecsegtet. Július 7. és 9. között is irány a Plázs!
  • Heineken Balaton Sound: négy nap megállíthatatlan pörgés

    Hatalmas sztárokkal, hajnalba nyúló partykkal, megújult látványvilággal, az elektronikus zenei műfajok változatosságával, pazar vízparti helyszínekkel és különleges VIP élményekkel indul a Heineken Balaton Sound, melynek névadó szponzora 10 év után ismét a holland sörmárka.
  • Ákos, Azahriah és a nyár első Boat Partyja a Plázson

    Igazán izgalmas hétvége következik a siófoki Plázson. Június 16-án, pénteken Ákos lép fel a Nagyszínpadon, a kikötőben vízre száll a nyár első Bahart x Plázs Boat Party hajója, a fedélzeten olyan előadókkal, mint Sikztah, Tamás Szabó és Fury. Másnap Azahriah veszi be a Nagyszínpadot, akinek a koncertjére már hónapokkal ezelőtt elkelt az összes jegy. Természetesen mindkét nap hajnalig tart majd az after, több helyszínen is.
  • Új ingyenes fesztivál startol - a Magyar Telekom szervezi

    A Telekomosok Fesztiválja néven egy különleges élménysorozatot indít a Magyar Telekom, amely június 1. és augusztus 20. között várja az érdeklődőket. Az ország különböző pontjain hetente megrendezett, egyedülálló programokra az ügyfelek a Telekom alkalmazáson keresztül kérhetik díjmentes jegyüket, amellyel további 2 vendéget is magukkal vihetnek a rendezvényekre. A vállalat célja, hogy a nehezebb gazdasági körülmények ellenére is biztosítsa az emberek számára, hogy élménydús nyaruk legyen.
  • Cercle invites Folamour

    A nem hétköznapi helyszínekre szervezett eseményeiről már jól ismert Cercle július elején Svájcba látogat.
  • Beton.Hofi hétvégén beveszi a Plázst

    Beindult az igazi nyár a siófoki Plázson, a fantasztikus nyitóhétvége után a Balaton buliközpontja egész nyáron jobbnál-jobb koncertekkel és bulikkal vár mindenkit. Ezen a hétvégén - június 3-án - Beton.Hofi és Pogány Induló veszi majd be a nagyszínpadot, akik mindketten most debütálnak a Plázson.
  • Kollektiva-est a Balaton Soundon heves olaszokkal

    A Kollektiva idén egy teljes este házigazdája lesz a Balaton Soundon. Július 14-én, szombaton a különleges kialakítású Burn Studios Frame Array helyszínen a budapesti dj-csapat, valamint néhány hazai formáció társaságában fellép a magas fordulatszámú újhullámos klubzenék egyik ásza, az olasz Keith & Supabeatz páros.
  • A Nu-Disco Forradalom hajnala Magyarországon

    A pökhendien elegáns és egyben dinamikus nu-disco darabok az utóbbi években egyre dominánsabb szerepet töltenek be a zenei térképen; a hangzás a nemzetközi térnyerést követően mára kibontakozóban van Magyarországon is.
  • TMX interjú

    A Kollektíva alapítójával TMX-el beszélgettünk, a napokban napvilágot látó Compact Disco remixe kapcsán, produceri munkáiról, a kezdetekről, a jelenről és a jövőbeni tervekről...

© 2001–2024 Pulzar | Elérhetőségek | Médiaajánlat | Oldaltérkép | Logó