Pulzar

Fellépők
Dátum 2021. június 26.
Stílus House
Cruisin w/ Karotte 0626Hello Cruiserek! Június 26-án visszatér legnagyobb kedvencünk a Cruisin fedélzetére! Karotte 2009 óta majd minden évben vendégünk volt és minden alkalommal az év egyik legnagyobb buliját hozta. A sorozat rezidensei Yvel & Tristan, Marco Grandi mellé érkezik Tibor Dragan, aki ezentúl gyakori vendége lesz a dunai szeánszoknak. Hosszú napra készüljetek! Legyen tánc!

Cruisin w/ Karotte 0626

6th release 5500 Ft

7th release 6000 Ft

VIP 7000 Ft

(1 belépő + 1 hajós karkötő + VIP lounge használat: saját pult, kanapék)

VIP Group 45000 Ft

(4 belépő + 4 hajós karkötő + 1 literes Absolut Vodka + VIP lounge használat: saját pult, kanapék)

www.facebook.com/​events/​1120706901754312/​

Helyszín

Ajánlott videók a partyhoz

Régebbi partyk ezen a helyszínen

• [2017-09-09] Cruisin Daytime River Dance 0909
    @ Európa Hajó

Szeptember 9-én utoljára kihajózunk, hogy elköszönjük erre az évre a hidaktól és mégegyszer utoljára elkapjuk a csillagokat a város felett! A Cruisin legénységének kiválóságai kísérnek majd utunkon és teszik felejthetetlenné 2017 utolsó dunai táncát. Fantasztikus nyár áll mögöttünk, méltóképpen fogjuk megünnepelni az Európa hajó fedélzetén! Várunk benneteket! Dunára fel!
  • [2017-07-29] Guy J / Chicola - Lost & Found Boat

Kétséget kizáróan a nyár egyik legkülönlegesebb bulijával érkezünk július 29-én! A Cruisin fedélzetén Guy J és Chicola fogják a legnagyobb trackeket pakolni! A nyolcróás Lost & Found maratonon az elektronikus tánczene nagyköveteinek szettjei repítenek majd át bennünket a délutánon, akik a saját szerzeményeik mellett a legújabb Lost & Found slágereket is szállítják majd a mozgó panoráma mellé. Legyen tánc!
  • [2017-07-22] Cruisin w/ Serge Devant
    @ Európa Hajó

Július 22-én újra kifutunk az Európa hajó fedélzetén, ahol ezúttal Serge Devant lesz a nemzetközi vendégünk! A 2016-os év egyik legnagyobb slágerét jegyző New York-i producer nyári, ibizai rezidenciájáról repül hozzánk, hogy elhozza a legfrissebb slágereket a tánc szigetéről a Cruisin fáradhatatlan közönségének! A napot James Grow indítja és repít majd át bennünket a város hídjai alatt. Őt követi Peter Makto, akit először köszönthetünk a hajón és várhatóan a legújabb és legdögösebb Truesounds kiadványokkal visz majd táncba mindenkit. A pontot pedig már jó előre bekészítettük, amit az Yvel & Tristan duó rak fel majd az i-re!
  • [2017-06-04] Cruisin Boat Party w/ Einmusik

Június 4-én régi álom válik valóra és a fedélzeten köszönthetjük a hamburgi Samuel Kindermann-t azaz EINMUSIK-ot! A német producer saját zenéivel és szettjeivel sok hazai zenerajongót nyert meg magának az évek során. Az elismert európai kiadókon történő megjelenések mellett saját kiadója az Einmusika Recordings is egyre növekvő népszerűségnek örvend. Varázslatos utazásra készüljetek a dunai panorámában! A város legnagyobb mozgó táncterére 1 év után tér vissza Thomas Borza és a Mariposas fáradhatatlan közönsége a Cruisin rezidensei James Grow és Yvel & Tristan mellé. Ezúttal sem ígérünk mást, mint hatalmas táncot!
  • [2017-05-20] Cruisin Daytime Boat Party 0520
    @ Európa Hajó

Cruiserek! Dunára fel! Május 20-án velünk fut ki az Európa hajó, hogy felfedezzük a rég nem látott partokat és újra dacoljunk az elemekkel. Idén is meghódítjuk a Dunát és a várost legkedvesebb hajónk fedélzetén, amit szél és eső ezúttal sem állíthat meg! A folyó parti épületek ablakai ismerősen kacsintanak majd a májusi napsütésben és a hidakon áthaladók pedig velünk ünneplik majd ezt a napot! Ezúttal sem ígérünk mást, mint hatalmas táncot!
  • [2016-09-17] Cruisin Daytime River Dance 0917

A hajókat nem azért építették, hogy a kikötőben horgonyozzanak, még ha ott biztonságban is vannak, ezért aztán újabb kalanddal várunk minden bátor felfedezőt az Európa hajó fedélzetén! Új partok, új kikötők hívogatnak, és nem lehet nemet mondani, hisz idén utoljára lesz lehetőség, hogy végigtáncoljuk a délutánt a mozgó panorámában az éggel nyitva a fejünk felett. Képzeletbeli vitorláinkat még egyszer a Duna szelének feszítjük az év utolsó Cruisinján, hogy a közös térképünk még ismeretlen területeit is meghódítsuk!
  • [2016-08-06] Steve Judge & Friends Boat Party
    @ Európa Hajó

Egy nem mindennapi rendezvény közeledik, hisz hajósbuli egy évben egyszer van!
  • [2016-07-23] Cruisin 0723

A nyár utolsó Cruisinja indul július 23-án! Az elmúlt két alkalommal felejthetetlen emlékekkel tértünk vissza a távoli vizekről, de újra kifutunk, mert van még mit felfedezni! A messzi nyugatról érkezik Renatoo, aki a BMB! közönségét kíséri mindig táncba és most első alkalommal a dunai hajósokat. 1 év után Snillocot is újra köszönthetjük a fedélzeten, ami bizony a fergeteges táncot jelenti majd! A szombat délután pedig csak úgy lehet teljes, ha a hanghullámokat Yvel & Tristan és James Grow korbácsolja majd fel! Várunk tehát a nyár utolsó nagy kalandján, ami nem az Európa hajó fedélzetén ér majd véget!
  • [2016-06-11] Cruisin Daytime Open Air River Dance
    @ Európa Hajó

Ez a nyár sem tart örökké és minden alkalom egyszeri! Ismét felfedező útra indul az Európa hajó, hogy olyan élményekkel térjünk vissza a messzi északról, amelyek nyomot hagynak a lelkünkben. Fáradhatatlanul hajtjuk a tökéletes pillanatot, annak reményében, hogy elcsípjük végül, és a miénk legyen, ezért június 11-én újra kifutunk és a folyamatosan változó panorámában hajózunk a Dunán és úszunk majd a hanghullámokban. Az All Inn Records boss Polarize először viszi táncba a Cruisin közönségét és a Mariposas motorja, Thomas Borza pedig 1 év után tér vissza a hajóra a HI!FLY rezidens James Grow és Yvel & Tristan mellé.
  • [2016-05-14] Cruisin Daytime Open Air River Dance

Mivel nagyon jók voltatok az elmúlt évben ti is, és mi is, 2016-ban újra vízre szállunk. Az egyik legjobb dolog a budapesti nyárban kétségkívül a Cruisin lett; egy komplex és egyedi élmény városban, természetben, a vízen. Hála a globális felmelegedésnek már májusban Európa tetején állhatunk, és persze korántsem ér véget a kikötés után a mulatság, de erről majd később. Egy csomó meglepetéssel készülünk, lassan kimerjük írni majd azt is, hogy prémium a buli.
  • [2015-11-07] LOST & FOUND Label Night
    @ Európa Hajó

Lassan hagyomány, hogy Guy J részese a csillámporos Hi!Fly fiesztáknak, ez évben sem lesz másképp. Viszont most még nagyobbat álmodtunk, és történetünk első Lost & Found Label Nightját hozzuk el Nektek, mivel a pultban Guy Mantzur is szerepet kap a Főnök mellett! A progi estjeink kvázi külföldi rezidenséről, Cid Inc-ről pedig még szót sem ejtettünk... Ha mindehhez hozzátesszük, hogy az idén nyári Cruisinok alkalmával már belakott Európa Hajóra csábítunk Benneteket, mit szóltok? Na jó, még egy info: helyszínünk nem állóhajóként fog üzemelni aznap este. Így már minden összeállt? Szeretettel várunk akkor november 7-én!
  • [2015-09-11] THE ULTIMATE PARTYBOAT ⚓️ by MΔDNESS & RYH

A hír igaz ... megvalósul Magyarország valaha volt legdurvább PARTYHAJÓ-ja!
  • [2015-08-08] CRUISIN Daytime Open Air River Dance 0808
    @ Európa Hajó

Augusztus 8-án tarts velünk 2015 nyarának utolsó Cruisinján, természetesen most is az Európa hajón! Ezúttal ismét a klasszikus időrend szerint, 14:00-s kapunyitás mellett, 16:00-s indulással és 22:00-s érkezéssel operálunk. Lemezjátszóknál a teljes Hi!Fly legénység, és az idén a nyitóbulin már bemutatkozó Mariposas-vezér, Thomas Borza! Tudjuk, ez a nap az augusztus 21-ei "ajándék" péntek ledolgozása, ezért annak, aki nem tud velünk tartani, szerveztünk egy éjszakai partit is! Ez lesz a Hi!Fly Summer Vibes a Margitszigeten, a ZIPPP klubban.
  • [2015-07-25] CRUISIN Daytime Open Air River Dance

Hello Cruiserek! Július 25-én ötödik alkalommal hajózunk ki, de ezúttal egy kicsit távolabb merészkedünk a Dunán felfelé, és meg sem állunk Visegrádig. Ott is csak azért, hogy megcsodáljuk a lenyugvó Napot a hegyek ölelésében. Az új helyszínekkel bővülő panorámavetítést az Európa hajó teraszáról és fedett keringőjéről lesz lehetőség élvezni önfeledt bulizás és hajózás közben. Ez alkalommal már 14:00-kor felszedjük a horgonyt és vesszük az irányt egyenesen észak felé, a visszaérkezés 23:00 körül várható.
  • [2015-06-27] CRUISIN Daytime Open Air River Dance 0627
    @ Európa Hajó

Az első három budapesti, nappali hajókirándulással egybekötött open air elektronikus zenei rendezvény, azaz a CRUISIN minden résztvevőben mély nyomokat hagyott tavaly nyáron.
  • [2012-04-21] Elite Force - Be massive Boat Party
    @ Corvintető, Budapest

Idén tavasszal a Be Massive csapata szokásához híven újdonsággal rukkol elő: Londonban prémium partysorozatként közismert Elite Force Boat Partyja, melyet a Temzén tart egy hajón.
  • [2010-08-10] 1000 Party-Matróz a fedélzeten!
    @ Európa Hajó

1000 Fős Partyhajó a Dunán! a sziget 0.napján.
  • [2005-08-27] Exclusive Boat Party

Cuba Libre & 4Elements jóvoltából üdvözölhetjük hazánkban Corvin Daleket, az estén itt lesz még Maurizio Zoccola és Chriss, persze a teljesség igény nélkül.