Pulzar

CikkFriss

Milyen zenét hallgatna ma Petőfi Sándor? Brand & Music vol. 2

Létrehozva 2012. május 23.
Stílus Techno, Techno
    0.00

Milyen zenét hallgatna ma Petőfi Sándor? Brand & Music vol. 2

Összeállt a Kreatív Csoport által szervezett Brand & Music 2 konferencia végleges programja. Kutatások a magyarok zenefogyasztási szokásairól, jövendőmondás, magyar zenei startupok bemutatkozása, tehetségkutatás és nemzetközi előadók.

 Véglegessé vált a Kreatív Csoport által május 30-án tartott Brand & Music 2 konferencia programja. Míg a tavalyi első, Alexander Bard és Ralf Lürsdorf húzónevekkel megtartott konferencia a zene és a márkák lehetséges kapcsolódási pontjaira helyezte a hangsúlyt, idén a vezérfonál az, hogy mit, hogyan és min hallgatunk, és mit hogyan és min fogunk hallgatni öt-tíz év múlva.

A Brand & Music 2 két nemzetközi sztárelőadója Joeri van den Bergh és Bartosz Witak lesznek. Joeri van den Bergh az InSites Consulting alapító tanácsadója, a How Cool Brands Stay Hot – Branding and Generation Y című könyv társszerzője Mathias Behrerrel, az MTV North Europe alelnökével közösen. A könyvet 2011-ben az Év marketingkönyvének választották. Joeri arról fog beszélni, hogy a 18 és 29 évesek körében hogyan lehet megmaradni menő márkának, a hirdetők hogyan ne váljanak cikivé a korosztály szemében és hogy ennek mi köze van az ügyfelek zenei ismereteihez.

Joeri van den Bergh (Forrás: Lesoir.be)


Bartosz Witak
, a Viacom kelet-európai vezérigazgatója a régió zenecsatornáiról és azok lehetőségeiről, a zenecsatorna-szegmens átalakulásáról, a zenei tartalmak életbenmaradásáról beszél majd.



Bartosz Witak (Forrás: Red Lemon)

Rajtuk kívül előadást tart még: Klenovszki János és Sági Ferenc (NRC piackutató) az online-offline zenehallgatásról és rádiózásról, Győri Adél (Millward Brown – TGI piackutató) a fiatalok zenei ízlésének határvonalairól, Székely Levente (Kutatópont, kutatási igazgató) arról, hogy a zenét halljuk-e vagy egyben hallgatjuk is, Kitzinger Dávid(Artisjus) az online zenei szolgáltatások problémáiról és lehetőségeiről, Kovács Tamás(Magyar Telekom, marketingszakértő) arról, hogy a nagyvállalatoknak milyen zenei tematika mellé érdemes állniuk, Bíró Attila (Mediator Group, ügyvezető) a Nestonról,Ágoston László (Moltopera, társulatigazgató) a reklám és a zene összefonódásairól, ésSzabó Stein Imre (MüPa, stratégiai kommunikációs tanácsadó) a Művészetek Palotája részvételéről a zenei tartalomgyártásban. Tehetségkutatás és zeneipar témában kerekasztalbeszélgetésen vesz részt Molnár Gábor, a Gold Record ügyvezetője,Schiwert-Takács László, az X-Faktor főszerkesztője, Peremenczky Krisztina, a Universal Music marketingigazgatója és Goneth Jácint, az UP Advertising ügyvezetője. A beszélgetést Rónai András, a Quart szerkesztője moderálja.


Ezen kívül nemzetközileg is elismert magyar zenei startupok, a Dragontape, a Mixgar és a Zenecenter is bemutatkozik.

A konferencia május 30-án lesz az Öböl Ház rendezvényközpontban, a Kopaszi gáton. A konferencia főtámogatója a Magyar Telekom, szakmai médiapartnere pedig a Recorderzenei magazin. 

Az eseményre itt lehet regisztrálni.

Még több friss

  • Balaton Piknik 2024

    Balaton Piknik – a MOL Nagyon Balaton kockás pokrócos utazó fesztiválja 2024-ben egy csodás helyszínre érkezik, a Tihanyi Piac Placcra! Az elmúlt években félig-meddig körbepiknikeztük már a tavat: Balatonboglárról indultunk, jártunk Aligán, Siófokon, Veszprémben, de az idei állomást már régóta várjuk!
  • Telekom Szelektor 2024

    Újabb tripla válogatáslemezre keresi a Telekom Electronic Beats az ország feltörekvő zenészeit
  • A DJ set és az élőzene találkozása - különleges hibrid műsorral érkezik a Parkba Carl Cox

    Carl Cox neve garancia a bulira. Munkássága megkerülhetetlen, az elektronikus zene úttörője, az acid house veteránja, a techno bajnoka és Ibiza királya. Ezúttal is csavar egyet a potméteren, és egy különleges, hybrid set névre hallgató műsorral érkezik július 12-én a Budapest Parkba, ami ismét egy új szintre emeli a produkciót, ugyanis a DJ set és az élőzenei elemeket vegyíti majd.
  • TÖBB MINT TÍZEZREN FESZTIVÁLOZHATTAK INGYENESEN IDÉN NYÁRON

    A 2023-as év kedvezőtlen gazdasági hatásai jócskán kihatottak a magyarok költési szokásaira is, 96 százalékuk már év elején tervezett bevezetni valamilyen költségkímélő intézkedést, a legtöbben a szórakozásra, kikapcsolódási szántak kevesebb pénzt.
  • Hotelbuli 3.0 - Telekom Electronic Beats

    Hotelbuli 3.0 - Lakatlan balatoni szállodába viszi az év egyik legkülönlegesebb partyját a Telekom Electronic Beats A sci-fibe illő, brutalista Kék-tó Hotelt tölti meg élettel július 15-én a Telekomosok Fesztiváljának következő állomásán.
  • Dzsúdló, Follow The Flow, Necc Party és Techno Beach Festival is lesz hétvégén a Plázson

    Már csütörtöktől beindul a buli a Balaton homokos tengerpartján, hétvégén pedig igazi sztárparádé várható a Plázson. Dzsúdló, a Follow The Flow, az Analog Balaton, Metzker Viktória, Bárány Attila és Nigel Stately csak néhány név a hétvége fellépői közül, míg a Techno Beach Festival külföldi sztárokkal is kecsegtet. Július 7. és 9. között is irány a Plázs!
  • Heineken Balaton Sound: négy nap megállíthatatlan pörgés

    Hatalmas sztárokkal, hajnalba nyúló partykkal, megújult látványvilággal, az elektronikus zenei műfajok változatosságával, pazar vízparti helyszínekkel és különleges VIP élményekkel indul a Heineken Balaton Sound, melynek névadó szponzora 10 év után ismét a holland sörmárka.
  • Ákos, Azahriah és a nyár első Boat Partyja a Plázson

    Igazán izgalmas hétvége következik a siófoki Plázson. Június 16-án, pénteken Ákos lép fel a Nagyszínpadon, a kikötőben vízre száll a nyár első Bahart x Plázs Boat Party hajója, a fedélzeten olyan előadókkal, mint Sikztah, Tamás Szabó és Fury. Másnap Azahriah veszi be a Nagyszínpadot, akinek a koncertjére már hónapokkal ezelőtt elkelt az összes jegy. Természetesen mindkét nap hajnalig tart majd az after, több helyszínen is.
  • Új ingyenes fesztivál startol - a Magyar Telekom szervezi

    A Telekomosok Fesztiválja néven egy különleges élménysorozatot indít a Magyar Telekom, amely június 1. és augusztus 20. között várja az érdeklődőket. Az ország különböző pontjain hetente megrendezett, egyedülálló programokra az ügyfelek a Telekom alkalmazáson keresztül kérhetik díjmentes jegyüket, amellyel további 2 vendéget is magukkal vihetnek a rendezvényekre. A vállalat célja, hogy a nehezebb gazdasági körülmények ellenére is biztosítsa az emberek számára, hogy élménydús nyaruk legyen.
  • Cercle invites Folamour

    A nem hétköznapi helyszínekre szervezett eseményeiről már jól ismert Cercle július elején Svájcba látogat.

© 2001–2024 Pulzar | Elérhetőségek | Médiaajánlat | Oldaltérkép | Logó